Träffa andra som har funktionsnedsättning

Barn som har funktionsnedsättning

och deras familjer

kan komma till huset Annevik

på eftermiddagen den 22 maj.

Tid

Den 22 maj.

Man kan komma

när man vill mellan 16.00-19.00.

Att göra

Träffa andra familjer.

Åka flotte på sjön.

Bada i den varma badtunnan.

Ta med badkläder om du vill bada.

Gå en tipspromenad.

Leka femkamp med familjen.

Grilla. Vi bjuder på korv med bröd,

kaffe och kaka.

Anmälan

Anmäl er senast den 19 maj

till Kristin Jeansson

genom att ringa 0470-418 48.

Säg till om ni behöver särskild mat.