Eldningsförbud i Kronobergs län

Länsstyrelsen har beslutat om eldningsförbud i Kronobergs län. Det råder extrem hög brandrisk i skog och mark.

Stäng meddelande

Cykla

I Växjö finns det många cykelvägar.
Att cykla är ett bra och snabbt sätt
att ta sig runt i Växjö.

Det finns en cykelkarta
över alla cykelvägar i Växjö.
Cykelkartan är gratis.

Du kan hämta cykelkartan på Stadsbiblioteket
eller på Turistbyrån i Residenset.
Du kan också hämta cykelkartan 
i Kommunhusets reception Björnen.
Reception Björnen ligger på Västra Esplanaden 18.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0470-410 00

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress info@vaxjo.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 10 januari 2018
Lättläst