Eldningsförbud i Kronobergs län

Länsstyrelsen har beslutat om eldningsförbud i Kronobergs län. Det råder extrem hög brandrisk i skog och mark.

Stäng meddelande

Behöver du prata med någon?

Många familjer, barn och ungdomar
behöver stöd och hjälp ibland.

Behöver du prata med någon
om dig själv?

Är du orolig för en kamrat?
Vet du om ett barn eller en ungdom
har det svårt eller blir illa behandlad?

Du kan ringa till oss 
om du behöver stöd och hjälp.

När du talar med oss 
så har vi tystnadsplikt.
Tystnadsplikt betyder 
att vi inte berättar för någon annan
om det du berättar.

Om du behöver hjälp
när kontoret är stängt
kan du ringa 112
och fråga efter sociala beredskapen.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0470-410 00
eller 0470-435 90

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress info@vaxjo.se


Skriv ut
Senast uppdaterad: 4 maj 2018
Lättläst