Eldningsförbud i Kronobergs län

Länsstyrelsen har beslutat om eldningsförbud i Kronobergs län. Det råder extrem hög brandrisk i skog och mark.

Stäng meddelande

Kulturskolan

På kulturskolan kan du lära dig
spela olika instrument.
Du kan också lära dig
att sjunga, dansa, måla och rita.

Har du svårt att välja
vad du vill göra?
Då kan du komma till vårt Öppna hus
som vi har varje vår.

När vi har öppet hus 
får du träffa lärare och elever.
Då kan du prova
att göra olika saker.

Vi har också kurser för barn och unga
med funktionsnedsättning

Läs mer på Kulturskolans webbsidor
Sidan är inte skriven på lättläst.

Om du vill prata med någon
kan du ringa kommunen.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0470-410 00

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress info@vaxjo.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 5 januari 2018
Lättläst