Mötesplatser

Mötesplats Norra Esplanaden 37

Mötesplats Norra Esplanaden 37
är för dig som är 21 år och äldre.

Du kan komma hit
för att träffa kompisar.

Vi har information
om vad som händer i Växjö
och vad du kan göra på fritiden.

Vi planerar för er
som vill göra något tillsammans.
Vi gör en månadsplanering.

Vi hjälps åt med servering i cafeterian.

Möteplatsen är öppen 
torsdagar klockan 18.00 till 20.00
och lördagar klockan 18.00 till 21.00.

Fritidsgården Furutå

Fritidsgården Furutå
är för ungdomar
med särskilda behov.

Du som är 13 år och äldre
får komma hit.
Här kan du träffa kompisar 
spela spel, ta en fika
och hitta på något roligt.

På gården arbetar 2 fritidsledare.
Du är välkommen
att besöka oss.

Fritidsgården är stängd för denna terminen.
Fritidsgården öppnar igen vecka 34.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0470-410 00

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress info@vaxjo.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 16 maj 2018
Lättläst