Eldningsförbud i Kronobergs län

Eldningsförbud gäller i hela Kronobergs län från klockan 10.00 lördag den 30 maj och tills vidare. Currently there is a fire ban throughout Kronoberg County.

Stäng meddelande

Söka lägenhet

I Växjö finns
två (2) kommunala bostadsbolag.

Bostadsbolagen heter
Växjöbostäder och Vidingehem.
Bostadsbolagen har tillsammans
en webbplats. 
Webbplatsen heter Boplats Växjö.

På webbplatsen Boplats Växjö
kan du se
vilka lediga lägenheter det finns.

Adress till webbplatsen är 
http://www.boplats.vaxjo.se/länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Webbplatsen är inte lättläst.

Om du har frågor
kan du kontakta bostadsbolagen. 

Du kan ringa eller mejla Växjöbostäder

Telefon: 0470-59 90 00 

Du kan ringa eller mejla Vidingehem

Telefon: 0470-70 17 70 

Skriv ut
Senast uppdaterad: 28 maj 2020
Politik och demokrati