Söka lägenhet

I Växjö finns
två (2) kommunala bostadsbolag.

Bostadsbolagen heter
Växjöbostäder och Vidingehem.
Bostadsbolagen har tillsammans
en webbplats. 
Webbplatsen heter Boplats Växjö.

webbplatsen Boplats Växjö Länk till annan webbplats.
kan du se
vilka lediga lägenheter det finns.

Adress till webbplatsen är
boplats.vaxjo.se Länk till annan webbplats.

Webbplatsen är inte lättläst.

Om du har frågor
kan du kontakta bostadsbolagen. 

Du kan ringa eller mejla Växjöbostäder

Telefon: 0470-59 90 00 

Du kan ringa eller mejla Vidingehem

Telefon: 0470-70 17 70 

Skriv ut
Senast uppdaterad: 22 oktober 2021
Politik och demokrati