Eldningsförbud i Kronobergs län

Eldningsförbud gäller i hela Kronobergs län tills vidare. Currently there is a fire ban throughout Kronoberg County.

Stäng meddelande

Kommunstyrelsen

Kommunstyrelsen är som kommunens regering.
15 personer är med i kommunstyrelsen.
De kallas ledamöter.

Det parti som fick flest röster i valet
har flest ledamöter i styrelsen.

De har möte
en gång i månaden.

Vill du veta mer om kommunstyrelsen
kan du kontakta kommunen.

Du kan ringa eller mejla till oss

Telefon: 0470-410 00

Skriv ut
Senast uppdaterad: 14 maj 2020
Politik och demokrati