Mötesplatser

Det finns två (2) ställen i Växjö som
du kan gå till på din fritid
och träffa kompisar.

Det är mötesplats Norra Esplanaden 37
och fritidsgården Furutå.

Mötesplats Norra Esplanaden 37

Mötesplats Norra Esplanaden 37
är för dig som är 21 år och äldre.

Du kan komma hit
för att träffa kompisar.

Vi har information
om vad som händer i Växjö
och vad du kan göra på fritiden.

Vi planerar för er
som vill göra något tillsammans.
Vi gör en månadsplanering.

Vi hjälps åt med servering i cafeterian.

Möteplatsen är öppen 
torsdagar klockan 18.00 till 20.00
och lördagar klockan 18.00 till 21.00.

Fritidsgården Furutå

Fritidsgården Furutå
är för ungdomar
med särskilda behov.

Du som är 13 år och äldre
får komma hit.
Här kan du träffa kompisar 
spela spel, ta en fika
och hitta på något roligt.

På gården arbetar 2 fritidsledare.
Du är välkommen
att besöka oss.

Du kan ringa eller mejla till oss

Telefon: 0470-410 00

Skriv ut
Senast uppdaterad: 10 september 2019
Politik och demokrati