Sommarjobb
Behöver du jobba i sommar? Sök ett sommarjobb som är meningsfullt och roligt!
Om du jobbar i sommar
kan du göra en insats
för samhället.
Du kan lära dig nya saker
och få kontakter för framtiden.
Växjö kommun många vikarier.
Kommunen söker
- parkarbetare,
- undersköterskor,
- vårdbiträden,
- personlig assistenter
- och handläggare.
- och andra yrken.
Lediga sommarjobb
finns samlat på
sommarjobb.vaxjo.se (ej lättläst information) Länk till annan webbplats.
Där kan du också se en film
med en sommarjobbare.
Han heter Rolf och
jobbar som undersköterska
i nattpatrullen - hemtjänsten.
Senast uppdaterad: 10 mars 2023